anti-sovmorgon

Datum: 2008-04-02 Klockan: 08:50:34
God morningen.
Idag gick jag och Linnéa till skolan till, fast vår lektion var tydligen inställd. Vi mötte Lovisa i skolan oxå, hon skulle oxå ha träslöjd dårå.. bara en lite del i klassen som har det.
Aja, vi gick ivarjefall hem till Nicole för hon bor nära och jag la mig på soffan för att "vila" lite.. somnade sent igår.. typ vid ett och de tog typ flera timmar att somna så jag ringde min bror svante, han brukar ju vara vaken sent..

Nu sitter jag här vid Nicoles dator å skriver lite medans Linnéa fotar, Nicole fixxar sig och Lovisa sitter och rättar mig :P haha

Nu ska jag ge lite tips till Lovisa om blogg så vi höres senare. kram till er


PS. När jag kommer hem ska jag skriva lite om min blogg å så, så ni får ge lite tips, men om vad, de berättar jag om senare. DS.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback