Bloggen funkar!!

Datum: 2008-04-01 Klockan: 16:44:34
Äntligen!! Bloggen har bytt "plattform" för de hade typ förmånga medlemar så ibland kunde man inte komma in. Ser ingen skillnad på den men men, huvudsaken är att det går att skriva å så.
Har därför inte kunnat fortsätta min behandling av bloggen. Men det kommer. Ta det bara lugnt!

Jag har faktiskt en "ny" dator nu. Det är mammas gamla. Men den är snabbare än den förra och jag å pappa bytte till den stora hårddisken på 120gb. Jippi! Får plats med massa nya bilder nu!!
Har faktiskt hittat en  fin, men tyvärr dyr kamera som jag skulle vilja äga.. en Canon Powershot G9 (skulle inte tacka nej till en G7, men G9 är nyare med lite mer funktioner).
Kostar runt 4000-5000 vilket inte är särkilt gratis... *host*
Aja, får se hur det blir med det.

För några dagar sen var jag, vickan, johanna, alva och siri ute på världens skojjigaste promenad, kan inte berätta allt som hände. Men kul va det! Längre ner kommer det en film på min lilla gumma alva, söt som alltid och otroligt kul. Säg vad ni tycker (hittar inte filmen på youtube)

Idag är det bara en vecka kvar tills mitt gips är borta!! Fast jag har fått lite ondare sen den skojjiga kvällen. Men det går nog över får jag hoppas.

Kram

Kommentarer
Viktoria sa:

Det var världens roligase kväll hahahha....

2008-04-02 / 20:29:56 / http://Andrenens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback