en mil plus nya skor

Datum: 2008-04-21 Klockan: 19:28:14
Nu sitter jag här med enorm skoskav.. fattar inte att jag fick dem, jag brukar inte få de av mina skor, men de fick jag på vägen till orkesten så jag typ.. halvhaltade.. haltade lite halft med båda fötterna typ.
Men jag är stolt, jag cyklade på en motionscykel en hel mil, tänka sig, en mil.. kanske inte så mycket för alla, jag har cyklat längre, men typ inte vetat om hur långt å så.. lite stolt får man ju vara, eller hur?
Sen bytte jag mina skor till ett par andra, svarta denna gång. Rätt söta :) visar bild nån dag.
Ska snart äta, men hörrni, jag vill ha tips, vad ska jag skriva om, min blogg känns så tråkig. men jag vet inte, vad tycker ni? ska jag fortsätta såhär eller ska jag ändra på något, jag tänker inte skriva om vad som helst men tips vill man alltid ha! ;) kram

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback