Ett morgoninlägg

Datum: 2008-04-22 Klockan: 08:30:51
Hejsan, idag har jag iallafall tid att skriva lite på morgonen oxå! kul, hoppas ni oxå tycker det.
Idag är det en kort och skön dag i skolan. Sen ska jag till saxofonlektion, var jättelänge sen jag va på det. har bara spelat tre gånger i orkestern sen gipsavtagningen ni vet.
Inatt drömde jag att jag fyllde år, haha, vill att de ska vara nuuu! men det är ju iallafall snart.
Typ IDAG - IMORGON - FÖDELSEDAG!

Ååh, gud så jobbigt, jag har hicka, såndär jobbig en, beror kanske på att jag och vännerna satt å pratade om hicka igår på lunchen.. hmm..
Jag brukar hålla andan när jag försöker få bort min, har någon fler tips? eller har några kuliga hick-historier kanske? jag kommer ihåg när jag och linnea gick i en tunnel och hon hade världens hicka, värre en den jag har nu, mycket värre, för den lät verkligen högt.. så vi gick där i tunneln, och där ekar de å låter ännu mer, och så går de typ förbi några tanter eller nåt, och dem stirrar typ på linnea, detta var nåt år sen tror jag. men roligt var det kommer jag ihåg.

Nu kanske jag ska gå å göra mig klar, ska gå om en kvart så de är inte jättebråttom. Men nu får ha de så bra allesammans!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback