Fredag

Datum: 2008-04-18 Klockan: 19:21:29
Hejhej!
Vad har ni gjort idag då?? själv har jag haft otroligt flummigt i skolan haha!
hände massa roliga saker, en missförstådd låt, bör nog inte nämna den här. och lite kul prat med en kille i klassen, vi satt typ å irriterade honom tror jag, eller han kanske tyckte det. men jag hade precis sagt nåt bra (tror jag) och så ska jag gå till min plats, och vet ni vad som händer då?? jo, jag fastnar i stolen och snubblar iväg. Mitt pampiga avslut förvandlades på mindre än en sekund till ett lite fjasko..
Sen gick jag och köpte mina chips, köper nästan de varje fredag. Estrella grain delight tror jag de heter.. smaskens!

sen har jag gjort en nyckelring i form av ett hjärta, "lovely". kommer en bild sen, laddar in dem i datorn nu, men den känner inte riktigt för att göra det snabbt idag.. snaark.

Sen har jag för första gången smakat vanlijte idag, gott gott! får ♣♣♣♣ av ♣♣♣♣♣

Och vet ni vad!!?!? Jag kanske ska få en NIKON 40D på torsdag, pappa tror att den är bäst för mig iallafall..
JIPPIEJÄÄHUUU

image56Nikon D40

image57hjärta


Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback