Home

Datum: 2008-04-27 Klockan: 17:08:21
Heloo!
Nu är jag hemma här igen, med mitt internet. Fast jag har inte saknat det direkt eftersom jag inte haft någon tid för dator, så va beredda på det, det blir nog inte så mycket bloggade i sommar. Men jag ska försöka få några i veckan, men de är ju ett tag kvar iallafall..
Jaa, vad hände på landet nu då? Jag och johanna fotade en del, fikade (kladdkaka, mums!) och så, haha juste, vi gick till badberget, ett ställe där man kan bada, och på vägen tog vi "modellfoton" och när vi kom fram och suttit på berget i ca. 5 minuter så kommer två andra, haha, de va våra kompisar eller vad man kan säga, johanna har inte träffat dem så mycket men jag har.. iallfall, de hade följt efter oss hela tiden och de tyckte att vi var sega, *vadårå, bara för att vi gillar att stå å fota i en kvart...*
Sen gick vi hem igen å då var det typ mat, nåt kött, fläskkotlett eller nåt. gottigotti. Nästa punkt på schemat var.. Körslaget! Tyckte att Teams Cans andra låt var riktigt bra framförd.. såg ni den?

Johanna orkade inte vara kvar så hon åkte hem med Bitte istället, jag förstår hur hon kände sig, jag har problem med att sova borta, inte för att johanna har det men jag tycker iallafall att det är mycket svårare när ens förälder är kvar där till sent.

Och på morgonen, puh, jag kände mig verkligen risig. Hade ont i ögonen, mamma trodde att de var träningsverk efter kameran, hahaha, eller vem vet.. men de är nästan helt borta nu. Och så hade jag såndär huvudverk som gör ont när man rör huvudet upp och ner.. usch. Och så hade jag ont i halsen, men de gick snabbt över. Nu har jag fortfarande lite ont i huvudet men de beror nog lite på att jag är trött...

Jag har även vart sportfotograf. hihi. fotade fotbollsspelare. vissa bilder blev riktigt fina :)

Nu ska jag lägga upp några bilder, det blev inga hästbilder, tyvärr men massa blombilder.
Och vad har ni gjort idag? och igår? hoppas ni haft det suveränt!KRAM

image79

Kommentarer
Pernilla sa:

haah kul om man kunde ha träningsverk efter att tittat i en kamera :P hahah fina bilder speciellt den på pennorna!

2008-04-27 / 18:52:41 / http://pernillabolwede.blogg.se
Anonym sa:

hur fixade du ramarna ?:)
fina bilder kan man få se modell bilderna ?

2008-04-27 / 18:55:06
Johanna sa:

Älskar fotona :D puss kusse

2008-04-27 / 19:02:53 / http://langenojas.blogg.se
Stina sa:

fixade ramarna i photoshop, och ändrade lite å så. Kan lägga in några modellbilder imorn ;)för nu ska jag bada.

2008-04-27 / 19:04:03 / http://skogens.blogg.se
http://TUMADRE.blogg.se sa:

Sitter här och läser igenom din blogg lite grann...

2008-05-01 / 00:21:39 / http://TUMADRE.blogg.se
Sofia K sa:

Riktigt fina bilder :)

2008-05-01 / 13:57:51 / http://sofiakpa.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback