Ireland

Datum: 2008-04-03 Klockan: 15:03:18
Tjenamors!
Här sitter jag och väntar på Johanna. Vi ska göra engelska, vi håller på med ett häfte i skolan om irland, men vi ska färglägga lite å så. Och jobba lite. Men Johanna glömde sitt häfte i skolan så hon blev tvungen att cykla tillbaka för att hämta det.. haha
Idag var det väl en vanlig dag, blev mycket bokprat och så lite flumm förståss :D

Idag drack jag te till frukost så jag var faktiskt lite piggare, jippi!
Hoppas Johanna kommer snart, orkar inte bara sitta här å vänta, haha..

Vill gärna ha fler förslag om vad jag ska skriva om oxå, och det är nån som undrar om jag kan visa mina PS-bilder. Men jag är inte särskilt duktig på PS enligt mig själv, men jag har kommit på en grej som jag ska göra, så den hoppas jag kunna lägga upp.

Nu kom Johanna, KRAM

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback