Jag + gips = falskt

Datum: 2008-04-08 Klockan: 16:05:44
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! MITT GIPS ÄR BORTA!!! YES YES YES YES YES, JAG ÄR LYCKLIG

Allt gick bra, det gjorde inte speciellt ont. Men min arm är gräsligt äcklig. Med förståele. Har ju vart instängd ett tag nu. Men ska ta och rengöra å så. Har tvättat av den förstås men jag måste tvätta lite mer. Och allt hår som har grott på mina armar. BORT!

Aja, efter borttagningen åkte jag och pappa till kista för att looka på lite kameror. Ska inte ha en G9, icke skön i handen. men hittade massa andra. Och jag som sagt till mig själv att inte ha en systemare... får se hur det blir med den saken. Ska kolla på nätet. Men hittade fina + billiga sonys.. nu ska jag fixa lite, skriver mer sen.

Bilden bör inte kollas på för mycket känsliga personer pga att den inte är så trevlig..


spiken och massa hudlager

KRAM, och hoppas ni inte är för äcklade, jag blev, jag lovar.

Kommentarer
Viktoria sa:

vilken vacker arm du har fått.. :) skönt att bli av me den?

2008-04-08 / 16:09:33 / http://Andrenens.blogg.se
Stina sa:

aah, men armen blev jag inte av med :P
trevligt va?? resten av armen är inte heller speciellt najs..

2008-04-08 / 16:10:53 / http://skogens.blogg.se
mamsen sa:

Lite läbbig var den allt. Men nu har vi gnuggat den lite så den är fin igen.

2008-04-08 / 19:44:58
n sa:

guud vad äckligt men bra att gipset är borta :)

2008-04-08 / 20:06:59

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback