Konsert

Datum: 2008-04-19 Klockan: 14:17:49
Tjäna!
Nu är det bestämmt, det stora besluet, helt allvarligt KAMERAN KOMMER BLI MIN!!! :D
Var å klämde lite på den idag, tog lite kort med den, kul att man får testa den. och den är ooooootroligt snabb, man hinner inte änns reagera på att den fotar. Cooolt. jag är helt.. vad heter de nu igen?? exalterad?? heter det så. Vi säger jättesprallig istället.
Vad har ni gjort idag, eller det har ju inte gått så lång tid på dagen, så frågan ställs om, vad har ni för planer för dagen, har ni gjort nåt intressant redan?
Jag har iallafall spelat konsert, jag spelar saxofon. Sopranmodellen, jag visar bild för er som ej vet hur de ser ut. Det gick bra, men de var andra gången jag spelade sen jag tog bort gipset så det är lite ovant..

Sen ska jag och johanna gå på basketmatch hade vi tänkt, järfälla basket mot lidingö tror jag det var. Vickan å Lousie sa att lidingö skulle spela i kjol! :S aja, får se hur det blir med de. Nu ska jag snacka med Johanna så får vi göra upp en plan om hur vi ska skämma ut vickan å lousie, linnéa kan inte spela för hon är sjuk :( men hon kanske håller mig å J sällskap på lektaren.

Hadebra! kram

image58

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback