Låååång promenad, onsdag

Datum: 2008-04-02 Klockan: 19:36:01
HEJ!
Idag var skolan som vanligt, men jag blev Enormt trött på NO-lektionen. Skriver om fåglar.. fåglar kanske är trevliga å så. Men jag orkar bara inte skriva om dem. Vet inte varför, det går bara inte... ;/
Idag var iaf jag, johanna, vickan, alva å siri ute på en riktigt långpromenad, min å vickans blev typ tre timmar, för vi skulle gå å hämta alva å siri.. men kul va det! Men den blev väl runt två timmar med "alla" eller vad man ska säga. Och så dök Nicole upp en snabbis oxå. Skoj!

Jag vill ha en ny kamera.. vill... vill... vill...
Jag vill ha en som tar bra rörelsebilder, det är väl inte förmycket begärt??
Aja, jag kollar vidare och svante skulle hjälpa mig att kolla lite (:

Imorse lovade jag ju att skriva om min blogg, så de tar jag och gör nu.

Är det nåt speciellt ni läsare vill att jag ska skriva om? Jag är inte särskilt modekunnig. Har typ på mig kläder som jag trivs i å som känns bra. Så de funkar inte.. och inte kändisar heller, vet ju lite å så. Men det är inte riktigt mnin grej.
Det känns nämligen som jag bara skriver samma sak hela tiden. Men ni kanske har en annan uppfattning om det. TELL ME!
Jag gillar teknik å foto oxå. Men jag är inte så bra på det, men jag tränar. både i PS och i verkligheten eller vad man ska säga.. Men det är skoj tycker jag. Jag gillar illustrationer som nevnariens (länk) bilder. Men jag kan inte rita.. *hosthost*
Jag gillar böcker å hundar men de kanske är tråkigt.. Aja, säg till mig om ni har önskemål! Vill gärna veta det vettu!

Har jag sagt att jag ska skaffa PS cs2?? Men måste typ skaffa uTorrent först :P, men johanna ska hjälpa mig att installera cs2 nån dag. Hon skaffade sitt igår. Verkar skojj. Då kanske jag lär mig ännu mer i ps..

Är det nån som har ett roligt tips som jag kan göra i PS elements 5.0 sålänge?? (a)

Nu måste jag göra matteläxan, seulejter!

Kommentarer
Jojjo sa:

HAllå?? du glömde att skriva att linnéa va med på promenix idag också.. :P

2008-04-02 / 20:30:25 / http://langenoja.blogg.se
Viktoria sa:

Du glömde Linnéa men iaf det var jättekul!

2008-04-02 / 20:34:43 / http://Andrenens.blogg.se
Stina sa:

Ojsan, jag tänkte att jag skrev de, och så gjorde jag inte det. Börjar bli trött :P
Har inte ni nån idé om min blogg?!

2008-04-02 / 20:49:02 / http://skogens.blogg.se
Anonym sa:

visa bilderna du fotar/gör i ps då? ;)

2008-04-03 / 14:42:35
Stina sa:

men jag är inte så bra :P

2008-04-03 / 15:00:48 / http://skogens.blogg.se
Anonym sa:

har du laddat ner ps

2008-04-11 / 19:35:28

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback