läxor och prov

Datum: 2008-04-10 Klockan: 14:47:07
Hej! har studiedag idag, skönt!
Jag har typ suttit och gjort läxor idag, matte och massa oregelbundna engelska verb, snark. Fast i morse låg jag och drog mig lite i sängen och sen satt jag och kollande på tv till frukost. fast typ bara en halvtimme. sen gjorde jag läxor som sagt. fast jag måste göra spanska och mer engelska och sen ska jag träna till no-provet. det handlar om djur. Sen är jag fri... fast ni måste jag stoppa undan tvätten. Usch vilken slitig dag... och jag är fortfarande lite sjuk så det går ju extra långsamt oxå eftersom jag tar det lugnt. Fast så jobbigt är det egentligen inte. men jag vill gå ut och göra saker, men det kan jag inte iaf pga sjukgrejen.. suck. nu ska jag sätta igång så jag hinner klart nån gång.
och juste, ska göra matteprov nåndag, för jag var och tog bort gipset när de andra gjorde så jag ska förbreda mig lite. men jag tycker jag kan de mesta nu, för jag gjorde ju matteläxa imorse och repetare lite igår (kollade på sidorna).

Vad gör ni andra idag, hoppas ni har roligare än jag. kram

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback