Måndag

Datum: 2008-04-14 Klockan: 16:43:39
Vet inte vad jag ska skriva rikigt. Men just nu sitter jag och äter pasta med mackrill, det fanns inga nudlar hemma, vem kan ha ätit upp dem??
Aja, har nu skrivit upp på matlistan att nudlar måste köpas.
Idag var det väl en vanlig dag i skolan. Höll på att somna på Non, vi hade vikarien. snark..
Hon märkte inte att när hon ropade upp mig så svarade Linnéa och tvärtom, det va kul, *hehe*.
Jag måste gå snart, linnea ska komma och hämta upp mig för vi ska till orkestern, det blev inget spelade igår så jag får se hur det går idag.. lite nervös faktiskt. Tänk om det går heelt åt skogen, haha, och jag heter ju de i efternamn så de passar ju in.
Jag ritade ju min outfit igår, det blev lite ändringar, jag tog jeans och ett kort vitt linne istället för de va minusgrader i morse och lite snö, våren borde komma och stanna här, det ska inte vara kallt! Jag vill ha sommar NUU!
Nu ska jag kila, ha de bra, lägger in bild sen så får ni se på kläderna iaf. Hade! puss

Kommentarer
n sa:

snygga kläder idag hade du , men det var väl ingen snö imorse ?

2008-04-14 / 19:35:22
Stina sa:

hos mig, kanske frost, men de var vitt på garagetaket. tack :P :)

2008-04-14 / 21:31:36 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback