Nudlar

Datum: 2008-04-21 Klockan: 16:26:38
tjeeenamors!!! haha, jag är lite.. WOHOaktig idag.. det beror nog på min födelsedag, och kameran. Tycker lite synd om mina kompisar som måste stå ut med att jag sitter och pratar om den.. aja, inte många dagar kvar nu!
Idag var det en rätt skön dag faktiskt, ingen svenska, vi skulle egentligen haft prov med de blev inget med de, gjorde inget för min del. Satt ute på en bänk med de andra istället, härligt. Vilket gulligt väder.. lyser å är varmt. på tal om lyser så tycker vår NO-lärare att han lyser så jag å vickan döpte honom till Lord Ronny :P väldigt kul.. vi tänkte lixom att han är gud.
Har ni andra vart ute idag? hoppas det, för ert eget bästa.
Nu ska jag äta upp mina nudlar och sen dra iväg till orkestern. Ciao, skiver mer när jag kommit hem.

PS. stackars johanna blev sjuk och var tvungen att gå hem, krya på dig! DS.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback