ny header

Datum: 2008-04-20 Klockan: 09:19:18
God morgon hörrni!
Det blev inge mer inlägg igår, tyvärr... men det kommer nu, dubbelt upp.
Järfälla Basket vann, woho! 48-27, haha, de är bäst. Fast jag och johanna blev lite besvikna för Lidingö spelade inte i kjol, haha. Vickan å Louise hade lurat oss.. fast en bonus var iallafall att Linnéa kom dit. Fast hon är fortfarande lite sjuk men hon pallrade sig dit iallafall.
Sen hände inte mycket mer, fixade en header till Elisa, jag blev faktiskt ganska nöjd, hehe.. sen har jag gjort en ny till mig som ni nog märkte. Bakgrundskortet på headern har jag tagit själv, fast de är typ gräs som råkade bli suddigt, men de har ju en viss charm det med. Och sen satte jag in min nya älsklingsbild, haha, eller jag vet inte, men den är lite kul.
Och så fixade jag bakgrunden till lite mer grönt. Så, vad får den för betyg? den nya stilen allså.

Idag ska jag nog inte göra så mycket. Jag måste städa toan haha.. men de går typ på tio minuter så..
Jag lääängtar till på toorsdag. min födelsedag allså.
hoppas de hinner köpa kameran tills dess. Det märker vi då.
Vad ska ni göra idag?? jag hoppas ni får det super! kramar

Kommentarer
Anonym sa:

1

2008-04-20 / 11:33:40
Anonym sa:

!!!!!! headern!!!!!!?? :S

2008-04-20 / 19:02:14
Anonym sa:

ja?

2008-04-20 / 19:51:29

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback