phu

Datum: 2008-04-29 Klockan: 21:36:34
suck och stön. Att jag inte bara kan må frisk! okej, dedär lät lite konstigt, men jag tycker det åtminstone Ser bra ut.. allså uttrycket må frisk. de kanske är nåt man brukar säga, men jag har inte hört det förrut iallafall.
Blev inte mycket städa för min kropp gjorde kraftigt motstånd, och inga läxor heller, men jag har iallfall suttit lite å verandan och käkat köttbullar. mums
Men nu mår jag inge bra, jag har inte feber men de känns som om jag ångar av värme och mosighet.

Nu har jag iallfall beställt en fjärrutlösare och ett uv-filter från kaffebrus.se, billigt och bra.
Hoppas de kommer snabbt, men nu är de ju helg så jag får se om de kommer nästa vecka.

Nu ska jag sov/vila och försöka bli frisk, tror dock inte att de är över imorn men man kan ju hoppas.. kram

och en liten redigerad bild får ni oxå!
image83

Kommentarer
Victoria sa:

Ja då är det lite lättare att orka gå förbi en sväng. Jag har ganska långt att gå plus att i stort sett alla jag känner firar antingen på annan ort eller ännu längre bort än själva elden. Typiskt! Hatar att vara sjuk. Krya på dig med massor! :)

2008-04-30 / 18:25:15 / http://victoria.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback