Skor

Datum: 2008-04-20 Klockan: 18:02:13
HejsanHejsan.
Jag har faktiskt haft fullt upp idag. Först till outlet, köpte skor :P fast jag ska lämna tillbaka ett par, eller byta kanske det heter, för de var såhär : tag tre betala för två. så det blir nog bra, skulle vilja ha ett par "sommarfinskormedlitenklack". Köpte ett par svarta tygskor och ett par svarta glansiga "silkesskor" fast de va typ plast eller nåt lite hårdare material där fram på dem. Jättevackra..
Sen köpte jag oxå två grillade korvar och en burk coca cola. haha, smaskigt.
Sen tog jag och mamma en cykeltur till ica för att köpa lite mat, blev lite blandat, kyckling, lövbiff, sallad och tio paket nudlar, haha, jag älskar nudlar.

Linnéa kom förrut för hon behöve svenskapapper för våran kompis hade glömt ta med papprerna till deras basketträning i torsdags. Så nu ska jag träna lite granna, stavning på svenska typ.. har repeterat på lektionerna en del så det behövs nog inte så mycket träning men de är ju alltid bra att vara på den säkra sidan.
Vad har ni gjort idag, hoppas ni haft det skoj. ni kasnke oxå har shoppat lite? ;) kram

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback