Spinning och kameror

Datum: 2008-04-15 Klockan: 21:09:26
God kväll.
Sorry för dålig uppdatering idag men jag har inte haft tid å så.. hehe
Men iaf, jag och vickan satt förrut och gjorde en lista A B C åsåvidare med hundras på varje, fick idé från kusin som gjorde de i skolan idag. Kulkul.
Skolan var väl som vanligt, börjat med nytt mattekapitel, hade vikare, blöhö på det, men vi fick iallafall vara i datasalen på svenskan, haha.

Vid tjugo över fem knallar jag iväg för att möta johanna innan spinningen, jag ska inte möta henne förrns tjugo i så jag förstår inte varför jag gick så tidigt. Men jaja, jag tog en liten omväg för de tog bara tio minuter dit jag skulle möta henne. Man kan ju säga att jag hade gott om tid för än gångs skull. Brukar alltid komma på nåt i sista minuten, min icke idag.
Det var otroligt skönt att få spinna igen. Vet inte vad det är, men alla känslor bara åker iväg med pedalerna, nåt sånt..

Sen kom papi å plockade upp mig och vi for vidare till outlet för att spana in kameror. Hittade ingen "måste-ha" men jag kollade in olika kameror som sagt. sen när vi kom hem igen satt vi och kollade på nätet på kameror, hittade en som är både billig och rätt bra. Olympus 560uz. Ska kolla vidare på den, den har fått rätt bra recentioner faktiskt.
Jag åt faktiskt landgång till middag, har ni ätit det? pappa fick med från jobbet igår, smarrigt.. det är svårt att förklara med de är som förrätt, varmrätt och efterrätt på en lång skiva bröd :P

Vad har ni andra gjort idag?? Har ni haft skoj? det hoppas jag iallafall. Ha en bra kväll och sov sött! superkram

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback