stegmätare

Datum: 2008-04-07 Klockan: 20:51:41
HejsanHejsan och god kväll!

Idag var jag i skolan som vanligt, hade tunika + leggings på mig för andra gången, i skolan allså. Lite stolt faktiskt.. att jag vågar, men nu känns det inte alls konstigt. hehe
På idrotten idag hoppade jag och vickan lite dubbelhopprep eller vad man ska säga. För jag får inte hoppa så himla mycket egentligen. Men jag tror inte det gör så mycket nu eftersom det är läkt och jag tar bort gipset och spiken imorgon!!!! Det va roligt iaf.

Resten av skoldagen var väl rätt som vanligt tror jag. Eller juste! Det va nåt kostigt tjutade larm i slutet, när vi skulle gå hem, skumt, jobbigt ljud iaf... Aja, jag och Johanna gick hem till mig sen för att käka lite mellis å så, för vi skulle till jakan. Men först skulle vi hem till henne å hämta pengar å lämna hennes cykel. På vägen dit var det väldigt skoj enligt mig. Vi gick och vissla på olika låtar så skulle den andra gissa vilken. Mest hsmlåtar och melodifestivallåtar.

Aja, vi gick iaf till jakan för johanna skulle köpa en jacka och jag skulle köpa ett skärp som jag kollade på igår. Hur snygg som helst. 99:-, prisvärt för jag älskar det.. hihi (a) (se bild)
Men stackars johanna hittade inte någon jacka så hon får fortsätta leta nån annan dag. Vi har studiedag på torsdag så då kanske hon kan leta.

haha, vill ni veta vad som hände på vägen hem? aja, nu får ni det iaf. Vi hade köpt glass och johanna hade köpt nån strut, cornetto typ. Och så hade hon massa glass i munnen så började hon skratta för nånting, det är ett mysterium. Men iaf, och de sprutar vanlijglass. Och jag får lite vita stänk i ansiktet å johanna får i sitt ansikte. Det va kul tyckte vi.. haha *tänker på den stunden*

Nu är jag iaf hemma och har ätit lite å så. Men jag hade tänkt berätta för er att jag har börjat med stegmätare. Riktigt skojj faktiskt. och idag gick jag typ 155000 steg!!! ;O låter mycket tycker jag...

ciaociaokramkram


Kommentarer
Jojjo sa:

Stina??, när började dom sända top model på en måndag? :P hahahahaha lilla skummis

2008-04-07 / 20:58:12 / http://langenoja.blogg.se
Stina sa:

upptäckte det. men de står inte längre:P jag måste vara förvirrad..

2008-04-07 / 21:02:56 / http://skogens.blogg.se
mamsen sa:

Bra jobbat med stegen, tjejer. Massor av frisk luft oxå. Härligt att våren är här!

2008-04-07 / 21:19:57

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback