Trött

Datum: 2008-04-11 Klockan: 16:02:09
Hej.
Ååh, jag är så trött. sov väl dåligt i natt antar jag.. och ida ghar jag gjort två prov. matte och NO, gick väl sådär, jag tror NOn gick bättre än matten, men typ alla tyckte att det var ett jättesvårt prov.

Idag har jag som  sagt vart i skolan som vanligt, hände inte så mycket. Mötte Alva och Gunnar på vägen hem.
Ikäll ska jag, mamma, pappa, bitte och johanna på nån teater, fattar inte riktigt vad den handlar om, men de är lite humor i den har jag för mig. Ni får höra mitt betyg sen..

Skönt att det är fredag! nu ska jag kolla vidare på kameror, sonys långzoomskameror är rätt bra, och Canon 450D är ju superbra verkar det som.

Måste vila nu, är nog lite trött pga att jag vart sjuk oxå. vem vet. Ha de gött.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback