Vågafeeeest!

Datum: 2008-04-03 Klockan: 21:50:01
Hej i stugan din!
Kom nyss hem från vågafesten, woho xP haha, de va faktiskt kul, tro mig eller ej, jag var med i både "smart-tävligen", man skulle typ ta godisbåtar och man skulle ta den sista, man fick antingen ta en, två eller tre. Det gick inge bra för mig, men jag anmälde mig faktiskt inte frivilligt.. aja, och så mötte jag vinnaren, så han måste vart smart, eller haft turen med sig. Who knows?
Aja, sen skulle jag vara med i "mod-tävligen", där var jag halft frivillig. Jag hade inte planerat att vara med direkt men de var två från klassen som ville sjunga, men de ville ha en till med sig så efter en stund gick jag med.. vi sjöng åttahundra grader och de finns de som säger att jag hördes mest ;/ heh..

Sen var de några som spelade lite grann, sen var de prisutdelning, de var faktiskt så att det var en tipsrunda oxå! i början. Men vår klass vann inget, tyvärr :( de kanske kommer nån ny chans på nåt annat jippo.. kul hade jag iaf.
Disco var de oxå ja! Några rockade loss riktigt ordentligt! Jag dansa oxå en del, haha, älskar att släppa loss :D

Vad har ni andra gjort denna kväll? Haft kul hoppas jag (:
JUSTE! Har nu PS cs2 på denna dator, men jag fattar inte vilken mapp jag ska öppna av alla fyrahundranånting.. Johanna kan nog hjälpa mig med det I think.

Nu ska jag gå å duscha, men vill som vanligt ha tips om hur bloggen kan bli bättre och om ni har önskemål om vad jag ska ta upp, och förståss lite PS-tips! Puss å Kram till er från mig

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback