Vällingby

Datum: 2008-04-13 Klockan: 09:01:16
Godmorgon alla!

Idag ska ju jag, mamma, johanna och bitte åka och shoppa lite, och vi har bestämt att vi ska till... Vällingby. De hade ju perimär ganska nyligen tror jag, vet inte när men de har iaf gjort om massor, det var ett tag sen jag var där. Fast jag var där å såg på bio i vintras tror jag det var.. höstas kanske. Aja, men det var iallafall år sen jag var där å shoppade, brukar nån av er vara där, vart där nyligen eller så? säg vad ni tycker om stället, jag berättar min åsikt om de sen.

Snart måste jag gå å duscha å äta för vi vill vara där ungefär när dem öppnar, vilket är vid 11.00 såg jag nu på deras sida så jag har inte akut bråttom direkt, gillar inte att stressa å så. försöker att bara göra det när det är nödvändigt.

Igår var ju jag hemma hos johanna, vi åkte hem till hennes pappa för att hämta lite grejer, det var planerat att vi skulle hämta några bilder som vi tog i höstas typ, men vi hittade dem inte på nån dator... (vart planerat att vi skulle dit å kolla, vi har haft saker att göra andra helgler).
Sen när vi kom hem igen så bakade vi kladdkaka typ, den blev riktigt god faktiskt. Sen tuperade vi våra hår, tror det kallas tupera iaf, så det blev jättestort, lägger kanske inte bild sen för johanna tog kort på mitt hår, jag ska bara komma ihåg att fråga efter bilderna oxå.

Vad tycker ni som läser bloggen att jag ska skriva om, det känns som om jag skriver väldigt tråkigt men jag vet inte vad ni vill att jag ska skriva om. Jag skriver ju typ bara om vad jag ska göra och lite så. Hade tänkt ha en lite fråga nån dag. Som exempel: Vilken är din favoritfärg? Blå, gul, grön, röd, lila, orange, svart, vit eller rosa??
ska inte ha den frågan, inte denhär gången iaf (men om ni känner för det kan ni ju svara på den iaf), men det var bara ett exempel så ni fattar vad jag menar, låter det som en bra idé??

Nu ska jag kila, mamma har hittat några grejer som man sätter på ett band (har ett i resår) så att man kan använda det som skärp, ska kolla hur det blir.

Vad gör ni idag? jag hoppas ni får det bäst. harebra! kram

oj, vilket långt inlägg...

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback