Vårkänslor med smak av lakrits

Datum: 2008-04-05 Klockan: 20:43:19
Hejsan hopsan på er alla!
Idag följde jag med Johanna till hennes ridning, hon galopperade idag och är väldigt lycklig om vi  säger så :D
I stallet träffade jag min gamla klasskompis Erica och vi stod och pratade medans Johanna red. Dem red uteritt så vi fick stå ute i det vackra vädret. Viss var det underbart väder idag??
Vi sjutsade Erica hem och sen åkte jag med johanna och bitte hem till dem för johanna hade blivit genomblöt av svett så hon var tvugnen att ta en liten dusch.

Sen tyckte vi att vi skulle passa på att vara ute i "naturen" så vi gick till ica och köpte glass, jag tog en lakritspuck för första gången, inte godaste jag ätit för lakritsen var rätt så salt men inuti, yummy! Vanliljglass med lakritskräm!! ljuvlig smak för en som gillar det. Jag är laktosallergiker med jag tog tablett som gör att jag kan äta mjölksocker (som finns i glass å mjölk å sånt).
Sen gick vi hem å foto lite, och juste! Johanna råkade tappa sin tjugolapp på vägen, så om nån hittar den, vi vet inte var vi tappade den, men nånstans i Järfälla så kontakta skogsnojas blogg (länk) är ni snälla.

Sen har jag inte gjort så mycket mer, johanna fixade mina naglar lite, men alla är inte klara än, haha. Men jag ahr väl mest pratat idag.. kul det med. Vi mötte nicole och hennes mamma på väg till ica oxå. De skulle hälsa på nicoles kusiner, hon fick en ny för några dagar sen, grattis!

Nu har jag mest räknat matte, matte på en lördagkväll, nejtack, men vi har prov på tisdag och jag gillar att vara förberedd...

Nu ska jag gå å se på Körslaget, vi har satt på tidsförskjutning så man kan pausa å spola å så.
Ha en bra lördagkväll och en kramig kram till er!

image38
Säsongens första glass - lakritspucken

image39
Vårkänslor - jag i väntan på Johanna å Bitte till ridningen

Kommentarer
mamsen sa:

Jag måste prova glassen nästa gång solen skiner som idag. Var en av mina favoriter för 25 år sedan eller vad det kan vara.

2008-04-05 / 20:50:31
Stina sa:

Du gillar den säkert!

2008-04-05 / 20:51:17 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback