Dagens 22/8

Datum: 2008-08-22 Klockan: 18:02:28
Kläder: Titta här
Smink: mascara + ögonskugga
Frisyr: utsläppt med fluff!
Läsning: min nya loggbok
Låt: L.A. - Amy Macdonald

Mat: skollunch

Vill ha: Nikon D300 (fast jag klarar ju mig med min om vi säger så.. men vill ha och vill ha.. man vill alltid ha bättre)
Favorit: Moses
Köp: Inget idag, men älskar gårdagens kofta.
Humör: Kreativ
Göromål: Kolla bilder och ladda in musik på mobilen

Borde: Städa skrivbordet.. men det gör jag nån annan dag (a)

Längtan: Tills helgen, Johanna kommer!! :D FOTOHEEELG

Roligaste: När jag berättade för Johanna om min räka...
Tråkigaste: Massa frågor i skolan.. snark.
Bild: Lite redigerad från denna


Kommentarer
Johanna sa:

sv: men jaja:P du satt ju iaf uppe på natten :P

2008-08-22 / 18:17:24 / http://eljs.blogg.se/
Anna Phe sa:

Söt kisse :)

2008-08-23 / 01:49:31 / http://annaphe.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback