Dagens 26/8

Datum: 2008-08-26 Klockan: 17:22:49

Kläder: Jeans, linne och kofta.
Smink: mascara + ögonskugga + lite täckande kräm
Frisyr: utsläppt med fluff :)
Läsning: betygskreterierna..
Låt: Snart går du inte själv - Vapnet

Mat: Nuuuudlar!

Vill ha: Ett porträtt/modellobjektiv..
Favorit: Moses, haha alltid!
Köp: Inget, men de kanske skulle blivit..
Humör: Lite lagom mosig
Göromål: medelgympipumpi med Nicolen :)

Borde: Städa skrivbordet.. men det gör jag nån annan dag (a)

Längtan: Tills jag fotar modellfoton imorgon! :D:D

Roligaste: Det har blivit en del.. haha
Tråkigaste: Massa betygskreterier.. SNARK!
Bild: En från fotohelgen


Kommentarer
Sändra sa:

Tycker det är lite klent med bilder på Goses, Mera mera!

2008-08-26 / 21:07:45

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback