Datorn

Datum: 2008-08-17 Klockan: 21:02:32
Där som om Ctrl är på hela tiden... en Aaaaning jobbigt.. men, jag får försöka lösa det, men inte nu, inte idag.
Det blev inte mycket shopping.. en eyeliner och en pennvässare till den xD och en present till kära Lovisa, hoppas hon blir glad.. ^^ Åt jättegod mat, flummade med Johanna (oväntat?) och såg på Kung fu Panda! Inte världens bästa direkt. Men lite kul, jag gillar action.. haha.
Jag skulle egentligen gått ut med Vickan och hundarna idag, men kom hem vid halv åtta, åt till åtta-halv nio så jag tror det är lite sent nu, ´till på köpet är hon offline. Men nån dag ska vi väl  hinna ut. Det är ju så skojj :D

Jag funderar starkt på att bada lite.. inte så länge.. är lite seg i kroppen om vi säger så.. haha..
Och nu är det bestämt att Johanna blir min nästa modell.. wihu.. (blandning mellan woho och jihu). Och på tal om blandning fick jag en blandning på orden. En blandning mellan Glitter och Gallerix. Det blev typ Glarrelix.. hehe.. Och Johanna skulle köpa två affischer på Gallerix.. på Tokio Hotel.. men det råkade bli en på TH och en på Star Wars..hahahhahaha. Vi ska byta den imorn.

Ska chatta lite nu, Vickan loggade in. Solong söts!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback