En till

Datum: 2008-08-22 Klockan: 18:56:56
Nu har jag en till att fota! Min vän Lovisa. Ååh, ska planera hela kvällen. Hon är förövrigt en jättebra ritare.. eller konstnär (pga protester mot konstnär blir det att hon är..) en tecknare..
Och en gång skrev hon en berättelse på sin blogg, som är lösenordsskyddad så jag tänker inte nämna den, och den satt jag och sträckläste, verkligen. Synd bara att det inte kommit nån fortsättningen. men den kanske man fick komma på själv.
Nu ska jag äta! puss


Kommentarer
Flisan sa:

Haha vad söt du e! <3

Men jag måste protestera lite mot det där med konstnär. Jag kan absolut inget om konst :P Bara att mona-lisa är väldigt känd och att hon är ,ålad av Leonardo DaVinchi, om det nu stämmer! x)

Men tack i alla fall! Kan försöka komma på en fortsättning till novellen =)

2008-08-22 / 19:54:21

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback