FÖRLÅT!

Datum: 2008-08-26 Klockan: 17:13:27
Glömde helt bort att blogga när jag kom hem, kollade bloggkoll och sen blev klockan fyra och då har jag som rutin att se på top model :P Men jag hinner blogga nu.
Skolfotot idag gick bra tror jag, man kan ju alltid hoppas, fick stå brevid Vickan, bäst!
Om en halvtimme måste jag gå igen för jag och Nicole ska på friskis och svettis, medelgympa :) ska bli skönt, första passet efter sommarn så vi får se hur det går. haha

Ååh, imorn ska jag fota modeller igen :D
  1. Min vän Viktoria som ska vara temat Hip Hoppare.
  2. Min andra vän Louise som ska vara Rockstar, yeeeh!
Det ska bli så skojj!! :D:D:D:D (nån som märkt att jag gillar smylisar?)

Just nu ligger mosesgubben i min tröja, har en stor tröja så han ligger där i och myser. Varmt och gosig, för mig oxå haha :P

Ska snart ut på fler fotorunor så jag har nåt att visa, har lite till från fotohelgen men man vill ju ha färska bilder, right?



Ska nog ta och köra en dagens nu, men inte i detta inlägg. Solong!

Kommentarer
Vickan sa:

De var jättebra ju att vi fick stå... Fast jag stog på tå för att ja skulle få stå kvar.. =)=)

2008-08-26 / 19:09:24 / http://andrenens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback