Håltimme

Datum: 2008-08-27 Klockan: 11:03:39
Hej! Är hemma med Johanna nu.
Jag försov mig i morse, i ca 40 minuter. Men jag hann äta, tvätta ansiktet, klä på mig, fixa ögonskugga osv.. på 20 minuter..
Aja, jag hann till skolan iallafall. Ska gå och äta lunch nu och sen gå till skolan igen för att ha hemkunskap, kulkul. Vi har busat med Mosesgubben. Han är så charmig! hihi

Sen ska jag fota Vickan, det blir inte Louise idag. Men vickan iallfall och det blir jätteskojj! Ska kanske gå till jakan oxå, får se om jag hinner. Nu ska vi nog gå och käka så att vi inte kommer försent!
Puss på er, lägger in en bild på busmoses som syster tagit..


Kommentarer
Johanna sa:

haha jag älskar den där bilden:P haha man kan inte sluta skratta åt den :P

2008-08-27 / 14:14:14 / http://eljs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback