Krumelurjohanna :)

Datum: 2008-08-04 Klockan: 19:37:08
Gjort en väldigt krumelurig bild på mig och johanna. Hon kommer nämligen imorgon :D
Blev väldigt mycket krumelurer men jag tog alla jag hade och lite skoj ska man väl ha?!
den ena bilden är när vi var små och den andra på oss när vi flummar runt lite på min födelsedag. Min arm blev kapad men skit it. Och ni ser väl på vilken bild vi är små och den andra flummiga 14åringar? Jag hoppas det annars rekomenderar jag er att gå till optiken snarast möjligt!



Skogsnoja, de är vi det! :D
Johannas blogg hittar du här

Ps. gissa gissa på bildfrågan. Jag vet inte om jag kan, kan och kan.. har tålamod till att fixa det för mitt ps är väääldigt segt just nu känner jag. får se om de blir snabbare frammåt kvällen. ds.

PUSS TILL JOHANNA

Kommentarer
Johanna sa:

'PUSS PÅ DIG MED KUSSE!' Imorgon kommer vi ha de skojjsibojski ;) hahahaha började tänka på våran "grodan boll" hahahah fyfan va sjuka saker vi gjort tsm.. älskar dig kusse! <33

2008-08-04 / 22:04:15 / http://eljs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback