MORNING!

Datum: 2008-08-12 Klockan: 10:30:32
Today I'm feeling better! Det är bra. Jag ska faktiskt göra en grej som jag inte gjort på längee idag.. Jag ska SY! Och självklart kommer ni få se både förberedelserna och jobbet (om jag kommer ihåg att fota) och resultatet förståss. Jag har öven med mig kameran när jag går till bibblan (för att låna en bok om att sy väskor påsar plånböcker ect.) och sen till tygbutiken för att köpa massa härligt tyg..

Jag gillar att sy men gör det på tok för sällan, gillar ni att sy? Och har ni lite tips på vad man Kan sy? haha, skulle vara kul att veta lite mer saker..
Men jag ska iallafall sy TRE saker.

  1. En väska, mamma ska hjälpa mig.
  2. Ett pennskrin till skolan, den börjar ju nästa torsdag ( ;O )
  3. Och förvaringspåsar som jag tänkte ut igår, jag har mönstret i huvudet.

Vad tros om detta? Jag ska börja med förvaringspåsarna tror jag, för de verkar enklast.. hehe. Och mamma ska hjälpa mig med väskan ikväll och hon får ta och hjälpa mig med pennskrinet oxå lite.. (a)

Nu ska jag duscha, äta frulle, busa med Mosis och sen planera lite. Bibblan öppnar kl ett så då är det bara att gå iväg. Jag föredrar att gå, om man jämför med att cykla. Fast det beror på om man har bråttom eller inte, och om man har sällskap.. Men jag får se! Det är mycket svårare att fota när man cyklar, det GÅR men det kanske är lite winglywingly..

Ska nu ta och ladda in en bild som Inte är på mosis, ni kanske vill se de men de kommer ju oxå,  senare idag skulle jag tro..

Jag hade ansiktsmask igår, bli inte rädda, det är bara jag, haha xD


Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback