Muuuuuu!

Datum: 2008-08-08 Klockan: 22:27:34
ååh.. vad jag är trött.. snark! Ska ändå fixa det sista i bloggdesignen tror jag. Blir piggare av det. Hehe..
Och så chattar jag med söta Nicole. Roligt. hihi. Jag berättar lite onödigt och nödigt eller vad man nu säger. Haha. Nödigt.. jag börjar bli trött. Min humor kan bli lite konstig då. Haha. det är normalt hoppas jag. Eller, vem vill vara normal? Eller inte för normal.. men vad är normal? Okej, nu börjar jag vimsa. Då passar det bra med en liten pic. Eller vad sägs?



najs strumps huh?

Kommentarer
Anna Phe sa:

Hans öron ser nästan lite ut som Spynx, dom brukar ha precis dom där öronen. Gillade verkligen den grå färgen :)

2008-08-08 / 22:36:53 / http://annaphe.se
Anna Phe sa:

Jo det är det, men det är samma typ av öron, det påminner :)

2008-08-08 / 22:54:02 / http://annaphe.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback