På god väg

Datum: 2008-08-31 Klockan: 11:08:31
Är på god väg i flera saker.
1. Nästan helt frisk.
2. Bloggen har fått småjusteringar nu på morgonen. Inte riktigt klart. Men somsagt, på god väg.

Och somsagt så mår jag bättre oxå, vilket är skönt. men ska ändå ta det lugnt idag så att jag kan bli helt frisk. Idag ska jag därför inte göra så mycket. Fota lite, fixa bloggen som jag sa, sitta vid datorn. Ladda upp fler bilder.
Några av mammas å pappas kompisar kommer hit en stund. Men de ska typ ut i skogen och så mycket ska inte jag anstränga mig.. haha. Men förhoppningsvis blir det några inlägg under dagens gång.

Ska nog ta och fixa till lite kroatienbilder. Jag har ju typ bara visat tre därifrån.. :O
Det ska jag göra idag, :).
Ååh, jag gillar verkligen hösten. Och imorn är det höööstmånad! Fast det ska inte vara för kallt, men lite småkyligt. Men alla vackra färger. Jag + majsan + hösten = sant
Och ni som inte vet det, Majsan är min kamera ;) (nikon d40).

Mosen ligger nu i knät på mig. Varm och gosig.. mmm.. ska nog fota honom idag oxå..

Nej, nu blev det ett långt inlägg utan bild. Hoppas ni överlevde, haha :P ses!

Kommentarer
Elin [ n e v n a r i e n ] sa:

Jag använde mitt favvisobjektiv :) Canon EF 50 f/1,8 II :)

2008-08-31 / 11:26:01 / http://nevnarien.se/
Johanna sa:

haha de har ja inte :P



ja har bara ritat under tecknet.. :P

2008-08-31 / 11:26:39 / http://eljs.blogg.se/
Vickan sa:

Svar: Jaa jag såg de.. ska försöka igen snart! Kram! <3

2008-08-31 / 11:44:34 / http://andrenens.blogg.se/
Ellen sa:

Tack för kommentaren! :) Jag har en Nikon d50 :)

2008-08-31 / 12:16:38 / http://ellenfilippamaria.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback