Smulpaj med äpple

Datum: 2008-08-27 Klockan: 14:12:32
Inte äppelpaj, smulpaj med äpple. Supergod! Hade hemkunskap förstår ni, jobbade med Elisa :D Det gick superbra för oss, tycker jag iallafall. Och mums vad gott det var!!

Ska nog snart gå och fota vickan, vet ej om Elisa ska fotas.. ska ta och prata med henne. Visar resultatet om jag får för det. Och det hoppas jag att jag får.. ^^

Ska ta och gå till jakan nån dag. Har ju ett presentkort på 150:- på gina som jag ska handla upp :) wiho!
Nej, nu ska jag fixa kameraväskan så jag har allt! Vi hörs sen!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback