bloggen krongla

Datum: 2008-02-20 Klockan: 08:36:09
God morgon!
Igår hade jag tänkt skriva men bloggen började krongla.. Aja, nu funkar det iallafall.

Igår var jag som sagt i jakobsbergs centrum med Johanna o Nicole. Hittade en skjorta på gina tricot å så köpte jag nån ansiktsåterfuktningskräm.

Vi hade tänk gå till friskis källan direkt efter men Johanna upptäckte att jag hade glömt mina gympaskor. Så jag fick låna hennes busskort och ta bussen hem. Fast jag va typ hemma kl fyra så jag behövde inte gå hemmifrån förräns tjugo i fem så jag satt hemma å slappa lite :P

Sen gick jag och Johanna hem till henne å fixa, mamma å pappa kom oxå. Jag och johanna är kusiner på min mammas sida å på hennes pappas sida.

Idag har jag sovmorgon till kvart i tio! woho!

Så jag håller på att fixa mig och ska snart gå å äta frulle.

Skoldan ska kommer väl att vara som vanligt tror jag.. berättar mer när jag kommer hem.

Idag när jag är hemma ska jag packa till idre, åker på lördag morgon. På fredag kommer min andra gulliga kusin johanna, (pappas sida). Vi åker dit tillsammans. Hennes familj oxå. Men de åker i sin bil.

Nu måste jag gå å äta. Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback