onsdag

Datum: 2008-02-20 Klockan: 15:27:17
Hejsan!
Idag har jag vart i skolan som vanligt.
Både Linnéa och Johanna var sjuka idag, tråkigt. Krya på er tjejer!

Jag brukar gå med Linnéa på morgonen (varannan vecka med Johanna o Nicole oxå). Men just denhär veckan skulle jag bara ha gått med Linnéa. Men jag fick gå själv idag, det är roligare med sällskap om man säger så..

Jag har börjat läsa en jättebra bok, "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer. Har inte kommit så långt än men den handlar typ om en tjej som blir kär i en vampyr... spännande är den iallafall!

Ikväll ska jag börja packa till idre å städa lite. Men jag skriver igen. Men nu ska jag gå å hämta en macka och läsa lite till. Och chatta lite oxå  :P


Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback