våga

Datum: 2008-02-21 Klockan: 15:09:28
Heej!
Idag hade vi en våga-övning i skolan. Det kom en präst och pratade lite. iallafall, han ville att några skulle spela upp en pjäs. Och då blev jag en av de som var med, och jag skulle spela en glad och posetiv tjej.
Aja, där stod jag och och vinkade till andra. Det va väldigt kul om vi säger så för jag stod å skrattade hela tiden.
Sen kom två tuffingar (elevassistenten å en kille i klassen) och skulle slå ner mig. Och jag tyckte det va så kul så jag höll på att skratta ihjäl mig när jag skulle lägga mig på golvet så jag började typ gråta av skratt..
Sen kom Göran Persson och tittade på mig (en annan kille) och sen kungen (oxå en annan kille) kan snubblade typ på mig. Sen kom vickan som skulle föreställa Britney Spears. Fast hon skulle bara hjälpa mig upp och visa att hon förstod typ xP

Det var iallafall sjuuukt kul!!

Nu måste jag städa (tyvärr), gjorde inte det igår.. glömde det *host*

Hörs senare!

Kommentarer
Vickan sa:

Heeej stina. Ja håller me det va shiitkul ju.Fast ja ville helldre vara en fullgubbe änn(Brittan) haha fast resten av lektionen var ganska tråkig jue.Fast bättre än matte :)

2008-02-21 / 15:43:29
Stina sa:

Haha, aah, kan tänka mig dig som fullgubbe..
Jag tyckte han sa rätt bra saker ändå..

2008-02-21 / 15:49:25 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback