Bildfrågan

Datum: 2008-07-02 Klockan: 21:41:05
Hej! Som ni säkert sett har jag lagt in Veckans bildfråga. Jag hoppas att den inte är för svår... då får ni skrika till och om ingen har gissat rätt till nästa onsdag (då jag avgör vinnaren) så får jag ge ledtråd! Men tänk till ordentligt.
Denna bild är en av de jag tagit i kroatien.
Gissa hellre en gång för mycket en för lite!
hoppas ni uppskattar detta ;)
Det är inte så stor skillnad på denna bild och orginlet så kan kan tyvärr inte ändra de som ledtråd. Men ni kanske inte ens behöver ledtråd? Ni är nog smarta läsare ni!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback