Byxor + outfit

Datum: 2008-07-02 Klockan: 20:34:55
Här kommer byxorna och min outfit.
Får se om jag hinner med nån nagelfix idag. Har annat att göra men om man lägger på ett kol kanske.. nej, de måste ju torka och så. Det får bli imorn. Här kommer iallafall bilderna så återkommer jag senare med veckans bild-fråga.


byxorna ser bättre ut i verkligeheten men här är en liten titt på dem iallafall. Jag älskar dem. värda sitt pris till 110%. hoppas bara att kvaliten är bra. love them.


tröja: gina.
linne under: hm.
byxor: minns ej, avklippta.
skor: skopunken.
armband: croatia.

japp. nu ska jag fixa lite somsagt. Ha de gött sålänge och långt framöver.

(detta är lagt i en ny kategori; kläder).

Kommentarer
Flisan sa:

Snygga byxor! De ser bekvämaut och så är de ju snygga! =)

2008-07-03 / 16:31:29 / http://thunan.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback