Ett stort grattis till...

Datum: 2008-07-07 Klockan: 11:18:03
.....LOVISA!
Nu är du fjorton år. Grattisgrattis!
Hoppas du får den bästaste födelsedagen och mångaa presenter och nu kommer massa internetkramar från mig!! :D

Japp, idag fyller allså min vän Lovisa år. Nu tar vi i från tårna och sjunger

Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!

Och när hon har levat
Och när hon har levat
Och när hon har levat uti hundrade år!
Ja, då ska hon skjutas.
Ja, då ska hon skjutas
Ja, då ska hon skjutas på en skottkärra fram!

Och när hon har skjutits
Och när hon har skjutits
Och när hon har skjutits på en skottkärra fram
Ja, då ska hon hängas
Ja, då ska hon hängas
Ja, då ska hon hängas på en häst bakåfram!

Och när hon har hängts
Och när hon har hängts
Och när hon har hängts på en häst bakåfram
Ja, då ska hon dränkas
Ja, då ska hon dränkas
Ja, då ska hon dränkas i en flaska champange!

HURRA HURRA HURRA HURRAAAAA!

Jo, idag avgörs veckans bildfråga. Häng kvar. Den kommer om några minuter. Seu!


Kommentarer
Mariama sa:

Grattis till henne!

2008-07-07 / 11:25:26 / http://thatismyname.blogg.se/
Flisan sa:

Taaack Stinagumman! :DGud var glad jag blir, och vad glad jag är över att jag träffade alla er!



Älskar dejj! <3<3<3

2008-07-07 / 12:02:44 / http://thunan.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback