Förkyld

Datum: 2008-07-26 Klockan: 10:39:13
Hejhej! Nu sitter jag här medans alla (nästan) är och badar. De är ute och åker båt men jag orkade inte hänga på för jag känner mig lite krasslig! Attans! Men jag har iallafall en ny mobil att roa mig med!!

Suuuper! den är jättebra (a). Och det var bara den färgen (svart/lila) som jag ville ha och det var bara den det var rea på. Woooho! Jag brukar aldrig ha tur när det gäller sånt men nu var det min tur att ha tur. blev lite konstigt med alla tur där. haha xD

Läser en ny bok Tio saker jag hatar med mig själv - Randa Abdel-Fattah

Börjar bra iallafall.. nu ska jag kolla blocket sen gå och vila. Man vill ju känna sig någolunda frisk resten av dagarna.

Hihi, kan inte fatta att jag har en ny mobil.. (a)

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback