FreshyFreshy

Datum: 2008-07-22 Klockan: 10:42:18
God morgon allesammans. Ni som vill veta var min statistik slutade på igår så var det 35. Jääätteskojj tycker jag.. hihi.
Idag ser det ut att vara fint väder, iallafall här. Så jag ska nog vara ute en del och så. Men jag kommer ju blogga oxå.
Och förresten. Vi har hittat några katter men de svarar varken i telefon eller på mejl.. uppfödarna allså, inte katterna. Jag vet inte hur tekniska de är. Haha :P
Men vi fortsätter vår jakt för jag ska minsann ha en nu!

Har även kommit på en idé till mitt "info" men de får ni se då. Tror iallafall att de kommer bli superbra ;)
Ska planera lite till.. Ledtråd? javisst. Vi kan säga såhär.. Det blir jag, Stina, Sajno.. inte så bra förklaring men om man ska tyda den rätt så är det typ att jag kommer att vara med "i bilden" (läs det ordagrant).

Nu ska jag göra som rubriken säger. Jag ska gå och göra mig lite FreshyFreshy! Seu!

PS. Min sidmeny verkar inte funka i explorer. iallafall inte i allas. No idea why.. Jag kör med mozilla och tycker det är bättre på massa sett plus att där funkar den iallafall.. DS.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback