God mooorgon

Datum: 2008-07-13 Klockan: 09:59:18
Hejsan.
Känner mig både uppåt och nedåt idag..
Uppåt: för att vi ska köpa katt väldigt snart. Förhoppningsvis i slutet på veckan. Jippi!
Nedåt: för att jag känner så ibland.

Japp, men i bloggen ska man ju vara glad tycker jag. Inga planer idag så det blir väl en del blogg. Måste kolla det sista med mobilen (K660i) annars så beställer jag hem den tror jag. :D
Igår så satt jag med en kändisredigering av Vanessa Anne Hudgens. High School Musicalstjärnan. Jag gillar henne riktigt mycket faktiskt.. Undra hur deras nya film kommer bli.. den kommer väl ut i september eller nåt.
Här är bilden, va tycks, har jag gjort framsteg? fortfarande inte helt perfekt men aja, det är ju kul att göra.


Jag tyckte hon blev elegant.

Jag är fortfarande inte så bra på ögon fast jag lyckades lägga lite eyeliner faktiskt..
Och som ni ser har jag ändrat tröjfärgen.
Man är olika årstiden, det beror på huden, vilken färg man passar i och jag tror att V är en vinter (jag är oxå det) och då passar man bäst i kalla och klara färger istället för mörka och dova. Och jag tycker det är tydligt att huden blir finare när det är blå en brun.
Jag tycker att hon passar alldeles ypperligt i mörkare hår oxå, men jag ville se hur hon såg ut i ljus och så tokigt blev det ju inte. Eller hur?

Kommentarer
MANGO sa:

jag tycker vanessa är urfin! många har sagt att hon och jag är lika, men mja det tycker inte jag hahaah.



SV: jag köpte en nikon d40 bara :D



pusshej! förresten din banner är supercool!

2008-07-13 / 10:08:16 / http://mango.blogg.se/
rebecca sa:

vanessa är jätte fin

2008-07-13 / 13:24:42 / http://melontuggummi.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback