Heeeemma!!!!

Datum: 2008-07-02 Klockan: 10:33:41
Ååh så skönt att vara hemma!
Kom hem vid halv ett inatt. Hela vägen från dubrovnik gick superbra.. god macka på flyget. haha.
Idag är dagens planer att:
  1. klä på mig
  2. äta frulle
  3. gå till jakan med Nicole och shoppa lite, nytt barnbidrag så man ska väl passa på, fast inte använda upp hela en pga att det är den andra idag och de finns ju flera dagar på en månad. aja.
  4. gå hem antar jag, måste prata med båda johannorna om en grej.
  5. åka till landet. vet inte när.
  6. Kanske träffa polarna där eller göra nåt annat. Men jag Måste få tag på johanna skog! Största hundmässan imorn, till den sjätte, som vi ska gå på och vi kan inte gå nån annan dag för hon åker till finland på kvällen imorn!
Japp, har en del att göra men om man överlägger så blir det väl typ Umgås + ha kul.
Nu måste jag kila. Kanske hinner med ett inlägg till innan jag går. Man vet aldrig!
Pussar och kramar!
Och juste, alla bilder som jar har tagit. Ska göra några snygga kollage med olika ämnen så alla kommer inte på en gång men de kanske tar några dagar tills dess.
Ny grej på bloggen: Bilden på mig i sidmenyn. Klicka på den så kommer du in i mitt fotoalbum.
Och så ska jag ju fixa Veckans fotofråga. Det gör jag ikväll! Wait and se.

Kommentarer
Anonym sa:

Jag ser ingen bild på dig! Heladin profil är borta och man kan inte se senaste inläggen heller ='(

Är det bara jag som inte kan det eller är det alla som inte har samma internet som du?

Vill se den juu! <3

2008-07-02 / 12:40:53
Stina sa:

Testa att klicka på F5 och se vad som händer. Jag kör med Moxilla Firefox.

2008-07-02 / 18:50:43 / http://skogens.blogg.se/
Anonym sa:

jag kan inte se din sidomeny

2008-07-02 / 21:09:32
Anonym sa:

det händer inget med f5

2008-07-02 / 21:10:44
Stina sa:

Konstigt... vet ingen annan som har samma problem.. helskumt. Jag vet inte vad jag kan göra åt det.

2008-07-02 / 21:12:21 / http://skogens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback