Hemma

Datum: 2008-07-12 Klockan: 11:05:03
Hemma igen somsagt. Sovit ätit duschat kollat bloggar och kollat bilder. Det är min frukost det.
Min blogg har blivit lite tråkig nu när jag varit borta, utan bilder eller nånting. Men det tar jag igen nu och börjar.. NU

här är bilden. Lägger inte upp den i störta format för det förstör den lite tycker jag. Jag gillar den mer som lite mindre. Visst ser det lite ut som om man har fotat genom en glasruta? Och jag tror faktiskt inte den skulle varit lika fin som skarp eller vad man ska säga. Men jag vet inte.

Kommentarer
Johanna svarar sa:

skitfin:) hihi va fint alva ligger ;) ha de bäst kusselin!

2008-07-12 / 11:43:02 / http://eljs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback