Kommentarer

Datum: 2008-07-02 Klockan: 19:39:04
Tack för era söta kommentarer i förra inlägget. Shoppinglyckeönskadet gav resultat! Hittade ett par ursnygga shorts på Gina Tricot och jag älskar dem!
Hittade även ett par badbrallor på stadium för 29kr. Rea!
Bilder på de kommer upp senare när jag beskurit bilderna och lite så. Och så ska jag fixa Veckans bild-fråga. Ska bli kul! Eller vad säger ni?
Och om jag inte får nåt att göra och har tid så blir det kanske en kroatisk bild oxå.

Hade en mycket trevlig dag med Nicole i jakan idag. Hittade även lite annat. En bikiniunderdel och lite underkläder.
Fyndade oxå en Venus Breeze rakhyvel som jag gått och suktat efter i några veckor/månader. Nicole hittade den åt mig. En rakhyvel + fem blad för 159kr. På kicks. sista packet. Vilket kap!
Annars blir det typ 350kr. För en förpackning med en hyvel+ett blad+ en hållare kostar 190:- och ett paket med fyra blad kostar 190:- och det är ju 380:- men eftersom det inte fanns med nån hållare så skulle de väl bli lite mindre. Men ändå. Är så glad. ska nog invigas ikväll då det blir Dusch, rakning, ögonbrynsnoppning och nagelfix. Hoppas jag hinner med allt. Men de borde jag ju. Ska göra mackor oxå för imorn måste jag åka tidigt tidigt på morgonen för att komma till hundmässan. Ska även gå flera dagar med då med min andra kusse Johanna.

Jag har inte bestämt om jag ska köpa fyradagarsbiljett (450:-) eller endags (100:-). för jag vet inte än hur många dagar det blir. hmm.. undra om jag eller mapa betalar. kanske blir hälften hälften... aja. ska prata med dem sen så kan ni få veta resultat i nästa inlägg där jag hoppas alla bilder på kläderna dyker upp.
Och än en gång: kul med kommentarer. Blir så glad. Men idag chockad när det var Så många... hihi (a)
Ska gå och tänka lite nu. och fixa bilderna. seulejter.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback