Lång dag på stan

Datum: 2008-07-23 Klockan: 21:43:47
Hej! Har nyligen kommit hem från en lång dag innehållande shopping i solna, fotoutställning, massa gående, kebab, mm..

Hittade en likadan tunika som den i headern fast blå för endast 49kr på gina tricot. Vilket kap! Fotona på utställningen var jättevackra och många fick en att tänka och titta. Det var kul. Fast för lite foton (a)
Gick mycket och jag har jääätteont i mina små fossingar. Och så en smaskig kebab. Ska nu ta och ladda upp en bild för de var några inlägg sedan ;) fick med mig kameran idag (systern jobbar i solna c så hon hade den på kontoret undertiden, smidigt). Men inte mycket foto.

Behöver köpa ett litet stativ men jag vet inte vilket jag ska köpa! Ska funta lite på det.. bilden kommer här ;)

A l v a s ö g a

© Stina Skog - skogens.blogg.se

Kommentarer
sandra sa:

fin vild :D

2008-07-24 / 18:29:09 / http://marinoni.blogg.se/
Rebecca sa:

söt hund!! :):) jättefin bild!



svar: haha okej, men det var riktigt kreativt tänkt :D riktigt coolt sådär ;)

2008-07-24 / 18:56:10 / http://beccsbox.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback