Maud

Datum: 2008-07-14 Klockan: 10:59:14
Hejsan!
Nyss ätit frulle. Ska hem idag för att hämta lite grejer och gå på bibblan typ. Men vi åker tillbaka hit till landet i eftermiddag igen. Men inge blogg när jag är borta.
Ska köpa mobilen oxå! :D
Beställer hem den ikväll hoppas jag. Det blir den svart/lila.
Jag vill ju kunna blogga med den, och min bror sa till mig igår att man kan köpa till nåt (från comviq tror jag) så att man för 39:-/månaden och får 100mb att ladda ner på nätet. Det ska jag nog köpa. För det blir troligen billigare..
Vi ska nog ringa på kattsingen också. ååh så söt den är!! (a)
Här kommer en liten morgonbild.. eller två rättare sagt.. och om man räknar ordentligt så blir det tre :P

Min redigering av Maud Olofsson, gillar henne mest bland politikerna typ. Inte för att jag är så enormt insatt men om jag tänker på de jag vet så är det hon.




Och så en av hästarna igår. Snäll..


Kommentarer
Vilma sa:

Du får redigera fler personer!

Jag tycker det är så roligt!

2008-08-03 / 13:56:28

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback