Mobilblogga

Datum: 2008-07-03 Klockan: 18:07:20
Äsch, varför inte bara sitta och blogga?
aah, sitter här med öppet fönster och det luktar grillat.mumsimumsi. börjar bli lite smått hungrig även fast jag ätit fyra nektariener och lite jordgubbar alldeles nyss..
Det känns lite som om man borde bada men jag är inte sugen faktiskt. (ojojoj), men kanske känner mer för det ikväll. Gillar att bada men bara när jag vill, vilket är ofta hihi.

Jo, juste. Jag tänkte fråga om Mobilbloggning. Vet att min kusse gör det då och då.. här hittar du henne.
Men jag vill oxå kunna. Men med de måste jag nog köpa ny mobil vilket jag hade tänkt iallafall. Men jag vill veta om det går att blogga från den först. Just nu äger jag en Samsung x300 som man typ inte kan göra nåt med. Ringa, smsa och lite sånt. har kalender faktiskt (woho).
Men de mobiler jag har tänkt på är:

  • SE- K810i. funderat på den ett tag och min mamma har även den. Väldigt snygg och bekväm, sjunkit i pris oxå. De enda som kan bli jobbigt är att den har joystick så jag får se.
  • Nokia 5310 XpressMusik. Säjs ha dålig kvalité. Men jag vet inte HUR dålig.
  • SE K660i. Hittade den nyss. Verkar faktiskt rikigt bra!!
  • SE- W890i. Verkar sådär men skrivs här ändå.
ska äta nu. kommer mera blogg sen hoppas jag. Men jag ska ju upp dit  till vännerna så då kommer jag nog glömma bort det...
Men i mobilväg så tror jag starkt på en K660i!
kram


Kommentarer
johanna sa:

vad jag vet så ska nokian faktist vara skitbra, för asså min kompis har en sådan och den är skitbra enligt henne, och W890i är också en bra mobil, inte för tjock och tung ;) menmen du får ju bestämma.. du kan ju testa i butiken vilken mobil som känns bäst!

2008-07-03 / 18:48:03 / http://eljs.blogg.se/
Elin [ n e v n a r i e n ] sa:

Jag laddade bara ner första bästa graffitifont efter att jag fått idén att göra sådär... så den är inte så jättespeciell :)

2008-07-03 / 19:07:00 / http://nevnarien.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback