Mobilsnokande

Datum: 2008-07-05 Klockan: 18:22:41
Hej!
Har kollat på mobiler nu. K660i är superbekväm i handen och alla knappar känns bra!
Är inte hundra på färgen än men de lutar starkt åt den svart/lila. Den andra är så.. plastig. Fast det gröna är snyggt. Men den svarta är lite mer metallic om ni förstår.

Ska ha bestämt mig när jag kommer hem från Betsö, vilket blir runt den fjortonde.
Men somsagt så tror jag nu att det blir den svart/lila. Men jag måste kolla upp om man kan blogga på denhär bloggen från mobilen. och att det inte blir så dyrt. Men de tror jag att man kan. Men jag vill vara 110% säker. För det är ju därför som jag vill köpa ny mobil. Det blir dyrt att ha blogg. haha :P
Nej, det är inte bara därför. Min som jag har nu dör när den måste tänka för mycket. Mycket sms, öppnar bilderna (de som fanns i kameran eller mmsade till mig). Och det är en anledning. Jag vill ha kamera på den! Och blåtand.. haha. kravkravkrav. Men då kan man bli nöjd och få de man vill oxå.
Kommer nog mer inlägg sen för jag antar att vi ska vara kvar här ett tag.. så vi hörs.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback