No svar

Datum: 2008-07-03 Klockan: 19:38:01
Smsat malte, som jag ska gå till, messar aldrig hans syster vilma för hon har treabonemang. eller bara i nödfall. men det är billigare till malte. och så är jag ju snål. men aja, han har inte svarat så jag ringer nu, vänta.
ring ring ring ring du har kommit till blablabla...
Jahapp, aja, jag går dit nu så ni får inga bilder än på ett tag för jag la inte in dem innan jag åt. Jag kollade på mobiler istället. Får se när jag hinner men det bli innan betsö iallafall (måndag) och kroatiska bilder kommer dyka upp lite då och då.
Ska kanske åka och testa K660i på lördag. Hoppas den är nåt för mig. Känns verkligen som om jag måste köpa en ny mobajl..
Uppdateringar på mobilfronten kommer.




Kommentarer
Anna sa:

ball header!

2008-07-03 / 22:31:13 / http://ioannou.blogg.se/
Jonas sa:

Det är en nice mobil, man kan testa den på sony ericssons hemsida också :)

2008-07-03 / 23:21:13
Stina sa:

Aah, har testat den lite där. Jättefin. Ska åka och kolla på den IRL på löördag tror jag.. imorn allså. Den är fin.

2008-07-04 / 09:32:34 / http://skogens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback